F expr:class='data:blog.pageType'>

Komen Dari Adik Muhammad Mengenai Penyingkiran Muhyiddin Yassin





Komen ini kami petik dari laman Facebook Muhammad Bin Zahid atau lebih dikenali oleh rakyat Malaysia sebagai "Adik Muhammad" Al-Hafiz muda. Beliau kini sedang melanjutkan pelajaran di Turki. Beliau sering berkongsi pengalaman dan pendapat di laman Facebook beliau. Dan kali ini beliau berkongsi mengenai penyingkiran Tan Sri Muhyiddin Yassin pula.


======


Bismillah…
Kenangan dulu-dulu. Mantan TPM yang disingkirkan dulu sebagai TPM oleh mantan PM yang lawan PM sekarang, manakala mantan TPM yang baru kena singkir oleh PM sekarang tadi ini bersama TPM yang baru dilantik oleh PM sekarang ini pernah hadir ke rumah mantan TPM yang disingkirkan dulu untuk menyatakan rasa simpati pada permulaannya. Hari ini mantan TPM yang dulu sedang dalam penjara tengok PM sekarang pula singkirkan mantan TPM ini tadi dan lantik TPM baru yang dulu orang kuat mantan TPM yang dulu itu. Ada sorang lagi yang kena singkir katanya sebab kesihatan walaupun dia sendiri tak tahu yang dia sakit, orang ini jugalah yang palsukan laporan mengenai pukulan pada mantan TPM yang lama sewaktu dalam penjara. Hari ini mungkin sebab mudahnya, mantan TPM yang baru kena singkir ini tadi seakan menyokong mantan PM yang singkir mantan TPM yang dulu supaya asak PM sekarang berundur. PM sekarang lawan mantan PM, yang mantan PM pula sokong mantan TPM yang baru kena singkir.






PM-TPM


Pening! Begitulah, memang hidup ini tak lama.
Apa persamaan luaran mantan TPM yang kena singkir dulu dengan yang baru tadi?
Dua-dua boleh jadi imam dan petik ayat Al-Quran dalam ucapan.
Apakah kita bakal menyaksikan pula deklarasi PAGOH?


Sapa hero sebenarnya?


========


Baca 2-3 kali baru dapat faham. Berbelit-belit. Hehe


PERINGATAN: Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.
Komen Dari Adik Muhammad Mengenai Penyingkiran Muhyiddin Yassin Komen Dari Adik Muhammad Mengenai Penyingkiran Muhyiddin Yassin Reviewed by Berbagai_bagai on 11:42 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.