F expr:class='data:blog.pageType'>

[VIDEO] Buaya Diseksa, Dipukul Guna Tukul Besi Oleh Sekumpulan Lelaki. Kejamnya!



Boleh dikatakan satu tindakan kejam apabila satu video yang memaparkan sekumpulan lelaki yang memukul seekor buaya di persisiran pantai.

Rakaman itu menjadi tular di laman sosial dan telah ditonton sebanyak 76,000 kali.

Dalam paparan video selama dua minit itu, kelihatan seekor buaya terperangkap pada jala di tepi pantai dan beberapa orang lelaki yang sedang memukul haiwan tersebut.


Di awalnya seorang lelaki memukul haiwan tersebut menggunakan sebatang kayu, kemudian datang lagi seorang memukulnya dengan menggunakan tukul besi.

Kemudian, buaya itu berguling-guling cuba melepaskan diri dari jala itu, malah ada kesan darah di bahagian mulutnya. Alahai kesianya!

Korang boleh tengok rakamannya di bawah.


Kalau ya pun haiwan ini mengancam manusia, sepatutnya mereka harus menghubungi pihak tertentu untuk menangkap buaya ini. Bukannya diseksa sampai sebegini sekali! Apa nak jadilah dengan manusia zaman sekarang…

Sumber: mStar


[VIDEO] Buaya Diseksa, Dipukul Guna Tukul Besi Oleh Sekumpulan Lelaki. Kejamnya! [VIDEO] Buaya Diseksa, Dipukul Guna Tukul Besi Oleh Sekumpulan Lelaki. Kejamnya! Reviewed by Berbagai_bagai on 11:17 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.