F expr:class='data:blog.pageType'>

Diana Rafar, Zamarul Hisham Nikah Semula 16 Mei Ini Sempena Ulangtahun


Penceraian pasangan Zamarul Hisham dan Diana Rafar sebelum ini mengejutkan ramai pihak dan sejak dari itu tidak putus putus doa dari para peminat yang mahu melihat pasangan ini kembali hidup bersama. Nampaknya, jodoh mereka masih kuat dan doa ramai sudah pun termakbul.

Menurut laporan Harian Metro hari ini, Diana Rafar dan Zamarul Hisham bakal sekali lagi bernikah pada 16 Mei 2015 ini untuk kembali hidup bersama selepas empat bulan berpisah.

BACA: Zamarul Hisham Luahkan Rindu Diana Rafar Di Instagram

Diana Rafar mengakui selama empat bulan memegang gelaran ibu tunggal bukan sesuatu yang mudah buatnya dan ada sahaja yang tidak kena manakala Zamarul pula yakin yang jodoh mereka pasti terjalin semula cepat atau lambat.

“Mungkin jodoh kami masih kuat bersama, keputusan untuk rujuk semula adalah yang terbaik buat kami sekeluarga. Memandangkan saya dan Zamarul pernah bernikah pada 16 Mei 2009, jadi tarikh sama dipilih untuk rujuk semua. Doakan semoga segalanya dipermudahkan,” ujarnya lagi.

Diana Rafar turut mengakui perpisahan selama empat bulan ini membuatkan perasaan sayang terhadap Zamarul Hisham semakin bertambah dan menganggap ianya satu hikmah berganda buat dirinya. Tahniah buat pasangan ini, semoga peluang kedua ini berkekalan hendaknya.
Diana Rafar, Zamarul Hisham Nikah Semula 16 Mei Ini Sempena Ulangtahun Diana Rafar, Zamarul Hisham Nikah Semula 16 Mei Ini Sempena Ulangtahun Reviewed by Berbagai_bagai on 3:13 PG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.